13 mrt. 2013

One year on the road!!!!!

...And more days and km's counting...

Eén jaar op de weg; 365 dagen, 28 landen, 38 000 km, 2x verschepingen, 1x luchttranspoort, 1x lekke band verder...
(Klik op de foto voor grotere afbeelding)
Vandaag is het precies één jaar geleden dat wij Nederland rijdend verlaten hebben. Voor onze grote reis Oostwaarts 'rond-de-wereld' - zoals dat dan heet. Als wij terug kijken, hebben we misschien best veel meegemaakt maar toch voelt het alsof de dagen voorbij vlógen. Er valt de komende tijd nog heel veel te genieten en omdat we nog niet helemaal rond zijn, hebben we nog wat tijd nodig om het werk onze reis af te maken. We bedanken onze ouders en vrienden voor hun steun, volle aandacht en belangstelling. En natuurlijk iedereen die wij onder weg ontmoet hebben, in het bijzonder voor hun hulp, gastvrijheid of interesse... Plezier!

1 opmerking:

  1. Oh nee... ik had echt een heel verhaal geschreven, klik op publiceren en alle tekst is weg.... balen!!!!

    Nou, dan maar opnieuw...

    Ik had vorige week een blikje gecondenseerde melk gekookt.
    Gewoon ongeopend, 3 uur lang... en weet je wat je krijgt? Heerlijke Dulce de leche, karameel. heerlijk smeerbaar en lekker voor bij ijs, pannekoeken of gewoon op brood. Erg grappig dat dat zo werkt...

    Had jij al gezien op facebook dat ik een fuik heb? In het najaar heb ik vaak de fuik in slootjes gegooid in het dorp... De eerste 2 keer geen vangst (waarschijnlijk een verkeerde plek gekozen), maar de 3e keer zater er wel 29 rivierkreeften in.... haha ik heb ze toen gekookt en er een bisque van gemaakt... het was heerlijk... Heb dat ongeveer 10 keer gedaan nu. Afgelopen maanden niet, ivm de kou. maar wil het binnenkort weer gaan doen.

    Wat nog: ik voel me nog steeds goed. Al heel lang geen depressie meer. heb energie, ik zwem 2 tot 3 keer in de week, en doe weer meer leuke dingen met vrienden enzo....
    Qua baan zoeken nog geen succes. Wel veel gesprekken en soms ook door tot volgende en laatste rondes. maar nog steeds geen match...
    Felice is 1 maart begonnen bij usg people. ze moest bij mediq weg per 1 mei ivm reorganisatie. maar ze heeft eerder een erg leuke en best drukke baan gevonden als manager real estate. Dus eigenlijk komt het nu wel goed uit dat ik geen baan heb.

    Tja, wat nog... het is hier nog steeds koud, maar dit weekend komt een einde aan de winter. het gaat warmer en zachter worden gelukkig. iedereen in NL is er wel klaar mee met deze (echte) winter.

    Wanneer gaan jullie weer terug trouwens naar europa? Gaan jullie daar nog trekken?

    Nou, Roemer, hou je haaks, doe de groeten aan Lisan en geniet wederom van jullie tijd en avontuur. Ik blijf jullie volgen..

    groet,
    ruud

    BeantwoordenVerwijderen